Ocenjevanje je napovedano: v vsakem ocenjevalnem obdobju učenci pišejo po en pisni preizkus znanja, ter tekom šolskega leta pridobijo še vsaj tri druge ocene: preko nalog slušnega ali bralnega razumevanja, nareka, znanja besedišča, izdelave in predstavitve projekta ali plakata, recitacije pesmi, znanja nepravilnih glagolov ipd. Ocenjuje se s številčnimi ocenami od 1 do 5. S kriteriji so učenci seznanjeni prvo uro pouka in so objavljeni v učilnici.
Meje med ocenami temeljijo na doseženem odstotku točk in sicer:
50 – 64% – ocena zadostno (2)
65 – 79 % – ocena dobro (3)
80 – 89 % ocena prav dobro (4)
90 – 100 % ocena odlično (5)
Zaključna ocena pri predmetu ni nujno aritmetična sredina vseh pridobljenih ocen, saj se upošteva tudi sprotno delo, trud in opravljanje domačih nalog.