POUK – OBLIKE IN METODE DELA
Pri usvajanju novih spretnosti v jeziku so učencem poleg klasičnih metod poučevanja v pomoč razni avtentični ali didaktično prirejeni materiali, od avdio ali video posnetkov, revij, spletnih strani, slik, kartic, knjig, do posebno motivacijskih interaktivnih nalog na spletu. Pouk večkrat popestrimo tudi z nemškimi pesmimi in igrami ter besedili na temo poznavanja nemško govorečih dežel, v skupini Nemščina III pa tudi z uporabo v praksi – na ekskurziji.
Pouk nemščine poteka raznovrstno: frontalno, v dvojicah, skupinah ali samostojno, posebno pri ponavljanju in utrjevanju snovi. Zasnovan je tako, da se učenci urijo v vseh štirih spretnostih pri jeziku: poslušanju in govoru, branju in pisanju.
POTREBŠČINE
Nemščina I:
- Motta, Giorgio: Wir 1, učbenik za 7. razred osnovne šole
- Motta, Giorgio: Wir 1, delovni zvezek za 7. razred osnovne šole
- mali črtani zvezek
- beležka s sredinsko črto (slovarček)
Učenci isti slovarček in zvezek uporabljajo dokler ni poln (prenesejo v naslednje šolsko leto).
Nemščina II:
- Motta, Goirgio: Wir 2, učbenik za 8. razred osnovne šole
- Motta, Giorgio: Wir 2, delovni zvezek za 8. razred osnovne šole
- mali črtani zvezek (lahko kar od lani)
- slovarček (od lani)
Nemščina III:
- Motta, Giorgio: Wir 3, učbenik za 9. razred osnovne šole
- Motta, Giorgio, Wir 3, delovni zvezek za 9. razred osnovne šole,
- zvezek in slovarček